Mutlu Müşteri Kavramı

Günümüz rekabet ortamında müşteri memnuniyeti kavramı yerini 'mutlu müşteri' kavramına bırakmaktadır. Bunun sebebi; müşteri memnuniyetinin ancak tüketici sizin ürününüzü tükettiği sırada tespit edilebilir bir ölçüt olmasıdır. Oysa mutlu müşteri kavramı 'sadık müşteri' yaratmayı ve müşteriyi mutlu ettiği için ürününüze yöneltmeyi hedeflemektedir. Müşteri memnuniyeti sonradan elde edilen bir veriyken, mutlu müşteri mutlu olmak isteyen herkesi henüz tüketiciniz olmadan hedefleyip yakalayabilmektedir. Buradaki mutlu müşteri kriterlerinin tespiti ve sonrasında da bu kriterlerin sağlanması; geleceğin en önemli pazarlama unsurları arasında şimdiden yerini almış durumda.

Arriba olarak tüm sektörlerde öncelikli olarak kalıplaşmış-standart mutlu müşteri kriterlerinin sağlanması için satış ekibinizi besleyecek eğitimler, atölye çalışmaları, kişisel gelişim becerileri ve satış teknikleri tarafımızca verilebilmektedir. Bunu takiben dilerseniz sektörünüze yönelik pazarlama stratejileri 'mutlu müşteri' çerçevesinde belirlenerek daha spesifik çalışmalar yapılabilir ve doğru yönlendirmeler ile pazar payınızı büyütme şansını yakalayabilirsiniz.