İYİ BİR SATIŞÇI OLMAK

Satış tüm firmaların olmazsa olmazı. Üstelik istihdam anlamında da en iyi ve verimli pozisyon denilebilir. Ama süreklilik ve sirkülasyon probleminin de en çok yaşandığı departman diyebiliriz. Bunun sebebi 'iyi satışçı' tabirinin firmadan firmaya anlamının değişmesi. Peki nedir iyi satışçı?

Kimi patrona göre çok satan, kimisine göre kârlı satan, kimisine göre çok koşan satışçı iyi algılanıyor. Yani şirketler satışçılara hep firmaya kattıklarına göre değer biçiyor. Peki ya satışçının kazanımları? Maaş, araba ve prim satış için en cazip konular fakat günün sonunda kendinize ve şirketinize bir şey katmazsanız hem işinizden hem müşterinizden oluyorsunuz. Bunu görmek için yaşamanıza gerek kalmamalı, iyi bir satışçı olarak önce kendinizi besleyip sonra firmanızı ve hatta müşterinizi beslediğinizi görebilirsiniz. Bu döngüyü yaratan satışçı iyi bir satışçı denilebilir.

Satışa yeni bir bakış ile bakmanızı ve değişen müşteri beklentilerine adapte olmuş bir satış stratejisi oluşturmanızı sağlamak için 'İnovatif satış eğitimlerimiz' ile hem kendinize, hem şirketinize, hem de müşterilerinize faydalı olacak FARK YARATAN bir satışçı olmaya hazır olun!